סיפורו של הגבר המולטי אורגזמי

עודכן ב: 7 נוב 2020

אם גם אתם שמעתם את המושג כאן למעלה בכותרת, ולא הבנתם איך אנחנו הגברים יכולים להפוך למולטי אורגזמיים, איתי שבו פה בדיוק בשביל זה. בין נשימה לנוכחות, והתנתקות מכל ההתניות שהתרגלנו אליהן עד היום – מתגלה עולם חדש שישנה את כל מה שחשבתם שידעתם על מין ומיניות

איתי שבו |mako| פורסם 02/03/2006:26

 

כנראה שגם אתה רוצה להיות מולטי אורגזמי, למרות שאין לך באמת מושג מה זה..

אני מניח שכרגע מצטיירת לך בראש הדמות של חאל דרוגו ממשחקי הכס שלענג את חליסי זו משימה קלילה עבורו, הוא יכול לענג אלפי נשים באוהל שלו ולחוות אינספור אורגזמות מתי שרק ירצה, הוא שולט בסיטואציה, הוא זכר האלפא האולטימטיבי, הוא מחזיק מעמד שעות וימים עם זקפה עצומה שאינה יורדת, הוא בוחר את הקצב הוא בוחר אם לסיים את זה ומתי..הן עומדות מחוץ לאוהל בתור ויוצאות ממנו מותשות ומאושרות.

אז זהו, הרשה לי לנפץ לך את השלשלאות ואת התמונה הסקסית הזאת שרצה לך בראש!

הגבר המולטי אורגזמי הוא אתה – גם אם אתה סובל משפיכה מוקדמת, קושי להגיע לזיקפה או לסיפוק, שעמום מחיי מין באנליים ושאר ירקות. התרגול החשוב ביותר שיביא אותך לחוות אורגזמות בכל בגוף תוך כדי מעשה אהבה (ולא רק שם) טמון במילה אחת פשוטה אך כך כל רחבה ומשמעותית – נוכחות.

מדהים. עכשיו אחרי שחצי מהקוראים עזבו את הכתבה וסיננו..לך תזדיין, ניו הייג׳ פאקר, מי אתה בכלל. אפשר לנשום רגע ולהרחיב בנושא לאלו שנשארו איתי ומבינים כמה יכול להיות הביצוע של הדבר הזה הגיוני, טבעי, פשוט ואפילו קל לחלק מאיתנו.

תחשוב כמה פעמים גמרת במהלך חייך, כנראה כבר אלפי גמירות. רובם אתה עם עצמך, חלקם עם פרטנר או פרטנרית או פרטנרים לא ממש משנה. המכנה המשותף לכל אותם גמירות הוא שהם כנראה הרגישו אותו הדבר בדיוק. לעיתים גמירה עם אורגזמה חזקה וקצרה ולעיתים חלשה וקצרה. אבל כולן הרגישו אותו הדבר בדיוק. שנייה מתוקה של עונג ולאחריה התמוטטות, חוסר חשק, חוסר עניין, תם הטקס, צנח לו זלזל.

אנחנו הגברים שמענו בחצי אוזן משהו על מולטי אורגזמות וישר ייחסנו את זה לנשים, שמענו שיש להם את היכולת הזאת. אולי אפילו נתקלנו בה במפגש אינטימי עם בת זוג. צועקת, זזה, מתפתלת, חוגגת את החיים נראה שהאורגזמות שלה זזות לה בכל הגוף.

זה באמת נכון. נשים מגיעות לשיאים הללו מבחינה סטטיסטית הרבה יותר מגברים כי זה בא להן בקלות יחסית הרבה יותר מלנו הגברים ויש לכך הסברים רבים.

אבל זו לא הנקודה..הנקודה שלי היא שגם הגבר הוא מולטי אורגזמי. גם אנחנו יכולים ומסתבר שזה לא בשמים בכלל. הגיע הזמן לדבר על זה יותר. המהפיכה הגברית הגיעה. הגברים זועקים גם הם להארה מינית. נמאס מאותם גמירות עלובות וקצרות, שנגמרות בשפריץ מתיש.

 
 
 

שפכת – גמרת

הבסיס לביצוע של הדבר המטורף הזה נמצא בשבירת ההתניה שיושבת לנו בראש: שפיכה=אורגזמה.

ברגע שנצליח לפתוח קצת את הראש ולהבין שיש סקס אחר ואורגזמות אחרות, להתעלם לחלוטין מכל מה שהכרנו ומכל מה שלימדו אותנו ומראים לנו (הפורנו=אסון!!) נוכל לגשת וללמוד איך להיות מולטי אורגזמים.

כולנו מולטי אורגזמיים, ככה באנו לעולם. כל מה שחווינו בדרך בדבר הנפלא והלא הגיוני הזה שנקרא חיים פשוט כיסה את היכולת הזאת ואת ידע הבריאה המדהים הזה שתמיד היה שם.

דבר איתי תכלס!!

שמעתי. אז אפשר ומומלץ לצלול לעולם הטנטרה ולתרגל נוכחות מודעת בכל דקה בחיים שלנו. טנטרה ממש לא מתעסקת רק במיניות, אבל היא נותנת לנו כלים מופלאים לתרגל נוכחות גם בחדר המיטות ואשמח לתת פה טעימה קטנה ואולי קצת חשק להמשיך ולהעמיק בנושא לאלו שמבינים את הפוטנציאל של התרגול הנהדר הזה. יש המון טכניקות פיזיות להביא אותנו לאותה הארה מינית התפתחותית וגם כאן אביא דוגמאות אבל יותר חשוב זו הגישה שלנו לפני שאנחנו מגיעים לשם בכלל, כי גם פה חבר, הדרך הרבה יותר חשובה מהמטרה. למעשה כשתצלול לתוך העולם הזה תבין באופן מפתיע שאין מטרה בכלל. וכמה מתוקה ונפלאה היא הדרך שהיא באופן קוסמי הופכת לעיקר העניין!

– ״אני כאן אהובתי ואני הולך לנסות ולהביא 100% מעצמי במעשה האהבה הזה איתך כאן ועכשיו״

אם אמרת את המשפט הזה לאהובתך (והתכוונת לזה) לפני שנכנסת איתה/איתו לאקט מיני אינטימי אני מבטיח לך שכבר עשית את רוב העבודה הקשה. להביא את כל כולך אל תוך מעשה האהבה, להיות נוכח עם זוג/תך בכל נים בגוף שלך, בעיניים שלך, להרשות לעצמך להיות חשוף, להיות פגיע, רגיש, לא לחשוב על שום דבר אחר מלבד זה שאתה כאן עכשיו, אית/ה, נוכח. אם הצלחת בתרגול הזה אפילו באופן חלקי (נשמע פשוט אבל דורש המון עבודה ותרגול) אתה תבחין שהקסם מתחיל לקרות. פתאום לא תתעסק ברמת הביצוע שלך, במה יקרה אם ואיך, יעמוד חזק או לא יעמוד בכלל, אפלוט מהר או לא אפלוט בכלל, כל האימג׳ים השקריים האלו מהפורנו שירוצו לך בראש, אם רק תניח הכל בצד לכמה רגעים ורק תהיה שם בניראות, בהוויה, בנשימה, יצרת רגע של אמת ואותנטיות עם בן/ת הזוג שלך ולזה גבר קוראים – אהבה!

יש גם כלים טכניים שיעזרו לנו להיות נוכחים ברגע, לפעמים אנחנו מנסים להיות נוכחים ב-100% אבל הקולות, הסיפורים והתמונות ממשיכים לרוץ לנו בראש..אז מה לעזאזל עושים? כל כך פשוט שזה קצת מעצבן – נושמים!!

נ ש י מ ה

רובנו שכחנו לנשום במהלך הדרך. תחשוב על תינוקות וילדים קטנים עם הבטן המתוקה והנפוחה הזאת, הם לא מתביישים למלא אותה ולנשום נכון. זו הצורה הכי קרובה לנשימה נכונה, נשימה יוגית.

לנשום בפה מלא, אין מה להסתיר את הבטן, הנשימה שלך נוכחת, אתה כל כולך בנשימה, צולל בעיני זוגתך היא מגיבה בהתאם, מסתנכרת איתך, יש לנשימה קצב מסויים, יש לה קול ותנועה. אתה תבחין שמשהו מתחיל לקרות, לפתע אתה תרגיש את כל הגוף שלך, פתאום לא תתעסק בזין שלך, האנרגיה מתחילה לזוז בגוף, מתגלה עונג אחר, עונג שאין לו התחלה ואין לו סוף, הוא מגיע בגלים נעימים והוא אורגזמתי בכל כך הרבה צורות, האנרגיה הזאת תפגוש אותנו הכי חזק במרכזי האנרגיה בגוף (הצ׳אקרות) ותוכל לחוות אורגזמה של הלב לדוגמא או אורגזמה בעין השלישית, או במח. תוצר נלווה של הנוכחות והתחושה הזאת היא שלא נרצה או נצטרך לפלוט כי האנרגיה המינית עלתה והתפזרה לנו בגוף, אנחנו נרצה להשאיר את התחושה הזאת עוד ועוד, נעלמה תחושת הכבדות הזאת באשכים שמשכנעת אותנו לפלוט. נוכל להחליט אם בכלל אנחנו רוצים לפלוט (נושא ארוך אחר).

נשימה הוא כלי נהדר. כשאנחנו במעשה אהבה זו דרך מעולה להנעת האנרגיה המינית בכל הגוף שלנו – זו הדרך הטכנית הבסיסית שאולי מתחילה להסביר לך איך לחוות אורגזמה בכל הגוף.

יש עוד המון כלים מעניינים לעבודה עם האנרגיה המינית לכיוון החוויה המולטי אורגזמית, כולם דורשים המון תרגול וגם תמיכה מהצד השני..אבל איזה כיף של תרגול זה!

עוד דבר סופר חשוב גבר, אתה לא לבד. לא תאמין כמה ריפוי וצמיחה יש בדבר כל כך פשוט שנקרא שיתוף. זה השלב הכי משמעותי בהכנה שלנו להארה והתפתחות מינית. הסרת השריון שלנו אפילו לרגע בפני חבר קרוב או במעגלי גברים מכל סוג תגלה בפנינו עולמות מדהימים.

 

לרכישת קורס דיגיטלי לשליטה בשפיכה ב-7 שבועות לחץ כאן