מולטי אורגזמה לגברים? לקחתי את זוגתי לסדנה טנטרית

"שניים לטנטרה", זעקה המודעה לסדנה הזוגית. "מי לא רוצה לחוות מולטי אורגזמות (כמו אלו שחוות נשים?) וגם להיות המאהב המושלם? – בקיצור, לקחתי את זוגתי לסדנה שאמורה לשדרג את יחסי המין שלנו

זיו ריינשטיין – אתר sheee – וואלה! 07.09.2021

מצאתי את עצמי עומד מול כולם כשרק תחתונים לגופי. את בת זוגי זה הדליק, למרות שהיא נשארה די לבושה עם שמלתה הלבנה. היו שם עוד 10 זוגות, כולם בתולי טנטרה פחות או יותר, כמונו, שנשאבו לסדנה זוגית שאמורה לשפוך אור (סליחה, להחזיק עוד קצת) על מיניות וסקס.

איתי שבו וטל רומן – הזוג (לא בחיים) שמעביר את הסדנה בת שמונה השעות, עוסקים כבר מזה שש שנים, ביחד ולחוד, בלימוד וחקר של עולם הטנטרה במטרה להעצים, לפתור קונפליקטים של גברים, נשים וזוגות בתחום שבינו ובינה. "מי לא רוצה לחוות סקס טנטרי?" חשבתי לעצמי – גם לחוות מולטי אורגזמות (כמו אלו שחוות נשים), גם לעכב שפיכה (לא שיש איזו בעיה, כן?) וגם להיות המאהב המושלם? – תרשום אותי בבקשה!

נהמות החלו להישמע בחדר

"טנטרה זה לחיות את החיים במלואם, מארג של דברים שאמור להביא לנירוונה", הסביר שבו כשישבנו כולנו בחלל הסטודיו הקטן ביפו, די מבוהלים, מעט ציניים ובעיקר נרגשים וסקרנים. האם הסקס שלנו הולך להשתנות אחרי סדנה בת 8 שעות?!

בין 11 הזוגות, היה זוג בגיל 25 לערך, אחר באמצע שנות ה-30 והרוב 40 פלוס. אבל היה גם זוג חמוד בסוף שנות ה-50-תחילת ה-60, שנתן לכולנו תקווה שמיניות, מין ומגע לא נגמרים אי שם כשאתה בן 47.

לאחר הצגה עצמית של כל זוג והציפיות שלו מהיום הזה, איתי וטל הסבירו מה אנחנו עומדים ללמוד היום ואילו כלים נוכל לקחת איתנו לחיים, לזוגיות וכן – גם אל חדר המיטות. התחלנו בתרגיל הראשון – נשימות, איך לא. איתי חילק את פלג הגוף העליון לשלושה חלקים שבהם הנשימה צריכה לעבור – מהבטן אל החזה ומשם לגרון. "תוציאו קול בנשיפה, אל תתביישו", אמר, ונהימות החלו להישמע בחדר.

כל השאר נשארו עם חולצות. לעת עתה

לאחר הפסקה קלה של מים, שירותים ובדיקת הודעות בסלולר, כי בכל זאת לא באנו להתנתק למרות שבאנו להתחבר, החל התרגיל השני – Eye gazing – ובעברית מיקוד עיניים זה בזו. כל זוג ישב אחד מול השנייה והביט ללא מילים בעיניי בן או בת הזוג שלו/ה. ביומיום אתה כמעט ולא מסתכל בעיניי האדם שאתה חי איתו ואולי לוקח את הפנים שלו/ה כמובן מאליו. אבל פתאום כמסתכלים רק בעיניים למשך חמש דקות, עולות תחושות ומחשבות. מנסים לא למצמץ אבל מותר. פתאום מתגנב חיוך, כמו זה שמגיע במשחק דומה של ילדים, פתאום מרגישים אהבה, יופי, תשוקה, חוסר ביטחון – מנעד של רגשות ומחשבות. ואז, בסוף חמש הדקות האלה, מספרים זה לזו מה ראיתם, הרגשתם. נסו את זה בבית.

שני התרגילים האלה כבר מפשירים את הקרח בחלל, ורוב הזוגות בחדר כבר מתחילים להתלטף, לעשות נעים ולרכון זה על זו על המזרנים שפזורים בצורת ח"ת בחדר. מוזיקה מעולה, לאו דווקא רוחנית, ליוותה את כל היום הזה מהפלייליסט שאיתי הכין בספוטיפיי שלו. מזגן אחד מתוך שניים בחדר התקלקלו והלחות של תחילת יולי לא הקלה עלינו. המבוגר שביננו הוריד חולצה ונשאר עם שרוואל. לא חשבתי פעמיים והחולצה שהחלה להידבק לגופי הוסרה אף היא. כל השאר נשארו עם חולצות. לעת עתה.

בתרגיל השלישי מתוך חמישה בסדנה, כבר נשכבנו על מזרנים וכל אחד אמר לשני מה נעים לו במגע ומה לא. התרגיל נועד להבהיר לכל אחד מבני הזוג מהם הגבולות המאפשרים של כל אחד ואחת, באיזה חלק של הגוף אתה רוצה שיגעו בך ובאיזה לא, באיזו עוצמה ובאיזו צורה. איתי נעזר בדימיון מודרך כדי לכוון אותנו. "מה אתם מרגישים? ספרו לבן הזוג, האם עולות מחשבות, אולי כאב, אולי עונג, תתמסרו לתחושות". המגע חירמן אותי ואת זוגתי, ובכיף היינו יכולים לפרוש לאיזה חדר לשחרר את האנרגיה שנצברה במשך כמה שעות של נגיעות, אבל באנו להיות טנטרים. למרות שלא היינו לבד בחדר, עדיין חווינו איזושהי פרטיות, והיותנו בקבוצה שתרגלה בדיוק את אותם דברים – גרמה לנו להרגיש שזה בסדר לגעת, להתמזמז וכמובן להוציא קולות של נשימה ועונג.

ואז טל הוציאה דילדו

ואז הגיע טקס ההסרה. "אתם עומדים להסיר מכם כל מה שאתם רוצים", הסביר איתי, "זה טקס שמלווה בדרך כלל בהורדה של משהו פיזי – בגד, שרשרת – אבל יכול להיות גם אשמה, בושה וכל מה שמפריע לכם". כמה מהגברים הסירו חולצות, כמה נשים נשארו בגוזיה, אבל לא היה שם עירום, למרות שבהחלט יש גם טנטרה מהסוג הזה. בשלב הבא, טל החליפה את איתי בהסברים, ואילו הוא נשלח לערבב את התבשילים שהכין לארוחת הצהריים, שהתבשלה על הכיריים במטבח. הארוחה שהוגשה ב-13:30 היתה טבעונית כמובן, וכללה אורז, דל, קציצות, סלט סלק, בורגול וגם איזה מוקפץ.

לאחר שעה קלה, התיישבנו שוב במקום שלנו לחצי השני של היום. ואז טל הוציאה דילדו, או יותר נכון זה מה שחשבתי שהיא החזיקה ביד. אבל מסתבר שהיו אלו דגמים של פות ופין מסיליקון, ששימשו להסברים פיזיולוגיים על איברי המין של הגבר והאישה. "אין להשוות את הגודל פה למציאות", הזהירה טל כמו שמזהירים בני נוער שסקס במציאות לא דומה לזה שבפורנו. היא החלה לעבור על חלקי האיברים, הדגימה היכן יש יותר עצבים, מה נשים עשויות לאהוב, היכן ממוקמת פחות או יותר נקודת ה-G, ומנגד מה יענג גבר, היכן לאחוז וכדומה. לרובנו, אני מניח, הדברים לא היו זרים, אבל הקשבנו בקשב רב.

פנטזיה לשלף-שטונדה בכפיות

הרביצה על המזרנים, כשאני מעוך על זוגתי אחרי ארוחת צוהריים, עוררה בי פנטזיה לשלף-שטונדה בכפיות, והתחלתי לנקר מדי פעם. איתי החל להסביר על שבע הצ'אקרות של האדם, היכן הן ממוקמות ומה מסמלת כל אחת. "האורגזמה הטנטרית יכולה להגיע לכל אחת מהצ'אקרות, למשל לשלישית (צ'אקרת "מקלעת השמש" – מניפורה) שמעל הבטן, שמסמלת אש, אגו, עשייה וכיבוש", הוא אמר והראה היכן נמצאת כל צ'אקרה וצ'אקרה. האורגזמות הטנטריות לא פורצות החוצה, כמו שגבר שופך (או אישה, לפעמים), אלא פנימה, וכדי להגיע אליהן צריך לתרגל. והרבה.

ואז הוא וטל התיישבו זה מול זה, והתחילו. הם שילבו בהדגמה שלהם את כל הכלים שלמדנו ביום הזה – נשימות, מבט בעיניים ומגע. טל (האלה שאקטי, שהיא בעצם כל אישה) התיישבה על איתי (האל שיווה שהוא בעצם כל גבר) כשהיא רוכבת עליו, וביחד החלו לנוע כשהוא כאילו חודר אליה עם הלינגאם (איבר המין וסמלו הפאלי של שיווה) שלו אל תוך היוני (איבר המין הנקבי וסמלה של שאקטי) שלה. הקצב הלך והתגבר, כולל התנועות המעגליות של השניים, וזה נראה מדליק. "שימו לב איך אני חודר עם הלינגאם שלי והיא מחזירה לי בחדירה עם השדיים שלה, פעם אני חודר ופעם אני נחדר", הדגים איתי, "והתנועה המעגלית היא האנרגיה שכל הזמן עוברת ביננו". זה היה נראה כמו ריקוד מקודש כזה, של אקסטזה שאם הם לא היו עוצרים את עצמם, לבטח היינו חוזים באורגזמה הטנטרית המיוחלת. רציתי גם כזה, כמו שלהם – I'll Have What She's Having.

וזה מה שניסינו לעשות מיד לאחר ההדגמה. כל זוג ישב זה מול זו, ושילב בתרגיל המסכם את מה שראינו. כמעט כל הגברים כבר היו בלי חולצות, ושתי נשים נשארו עם חזייה. לא היה בזה משהו מיני, אלא משהו משחרר ובעיקר חם למות מהלחות של צוהריי היום. לומר לכם שהריקוד המקודש שלנו היה דומה לזה של איתי וטל? לא ממש, אבל בהחלט היה שם רגע זוגי כזה, רגע של התכוונות משולב אולי במבוכה, מלווה בקצת צחוק ובעיקר בקושי לשבת על רגליים מקופלות לאורך זמן. "גם אנחנו צינים מדי פעם לגבי זה", הרגיעו אותנו צמד המדריכים ואותתו שהכל בסדר.

פוליש לזוגיות

אחרי כמעט שמונה שעות של תרגולים והרבה ביחד, הסתכלתי מסביב וראיתי זוגות מחוברים, מחובקים, שוכבים זה ליד זו, לוחשים דברים, מגניבים חיוך. היה בזה משהו מקסים ומעודד. מעין פוליש לזוגיות ולמגע הגופני, שאולי נשחקו עם השנים, וביקשו להיות שוב מבריקים ומחודשים.

עם ערב הגענו הביתה. אחרי "משחק מקדים" של שמונה שעות בסדנה, כל מה שרצינו זה להיכנס למיטה. טנטרה לא היתה שם, אני מבטיח לכם. אבל עדיין היום הזה "פתח לנו את הצ'אקרה" – על סקס, זוגיות ועל אורגזמה טנטרית שכרגע לא נראית קרובה, ואולי תגיע בקורס למתקדמים.

אז איך מסיימים כתבה כזו? פשוט לא גומרים!

לינק לכתבה – https://www.sheee.co.il/item/3446545?utm_source=whatsup&utm_medium=sharebuttonapp&utm_term=social&utm_content=whatsup&utm_campaign=socialbutton&fbclid=IwAR0oT1KkZlJzq503VJi_4aRs_CJjPIsQHhYPM0gey7n9VbwQ4QNUf2MFdPY