השפכת וגם ירשת?

הגיע הזמן למהפיכה גברית. אבל לא במובן המצ׳ואיסטי של המילה – הפוך!

 
 

דרושים בעולם גברים רגישים יותר, מודעים יותר, תקשורתיים יותר, נוכחים יותר, כאלו שיודעים להזיז את האנרגיה המ^נית שלהם ולשלוט בה ולא נותנים לה לשלוט בהם, גברים בנוכחות שיא. גברים מולטי אורגזמ^^ם. לא תאמינו אבל זה אומר בעיקר להתחבר יותר לצד הנקבי שלנו הגברים.

כן. מחוברים יותר לאנרגיה הנקבית שלנו. אין מה להתבייש בזה יותר.

הגברים זועקים לריפוי, גם אם הם לא מרגישים שהם חולים, משהו חסר. בטח שהנושא הוא מ^ניות, נראה שאנחנו מביאים יותר נזק מתועלת, לצד השני, למ^ן השני, בטח לנו.

 

יש תרופה חדשה שמתחילה להסתובב בעולם ולשמחתי תופסת תאוצה, קוראים לה מעגלי גברים. לראשונה הגעתי בטעות לפני כמה שנים – הייתי בהלם כמה כח מצאתי שם. כמה פשוט, כמה זה חסר..זעקתי. רציתי שכל גבר בעולם ידע שיש כזה דבר.

 

כל גבר חייב מעגל של אחווה גברית. בטח אם הוא חושב שהכל סבבה איתו. שם הוא כבר ירגיש כמה זה היה חסר. כמה עוצמה עוברת בשיתוף פשוט. שיתוף אמיתי בפני גברים שמרגישים כמוך, שלא מתביישים ומסתירים, שמודעים לכח הריפוי שבשיתוף.

 

מתי בפעם האחרונה הצלחת לספר אפילו לחבר הכי קרוב שלך פדיחה שהיתה לך? בכל תחום..בטח בתחום המיני.

 

מה פתאום. אתה הרי תותח על לא? אתה עושה מלא כסף ויש לך רכב חדש. אה..ג׳יפ! כי אתה כל היום בשטח. ואתה גם מכונת מ^ן משומנת, ברור. אתה ׳מתחזק׳ כמה בחורות במקביל, כולן רק מחכות לעוד.

 

מזמין אותך לנשום שנייה, להוריד שריון, רגע להיות חשוף, רגע להתנתק מכל הסיפורים והרעש הזה שיש במציאות המטורפת והלא הגיונית הזאת שנקראת חיים, להיות נוכח ונראה בין אחים תומכים, אחוות גברים.

 

גם אם כל זה נשמע קצת מנותק מהמציאות שלך חשוב שתדע שיש משהו אחר, המהפיכה כבר כאן, יש שיח אחר, יש גם מ^ניות אחרת, מ^ניות נוכחת.

 

ככה, כשנח וכשנעים לך כשהורדת קצת מגננות תוכל לקבל כלים וידע שישדרגו אותך לגבר אמיתי, מאהב אמיתי, נוכח, רגיש, מולטי אורגזמ^. אתה מספיק גבר לזה?

 

לרכישת קורס דיגיטלי לשליטה בשפיכה ב-7 שבועות לחץ כאן