אודיאנה באנדה

תרגיל עוצמתי מעולם הפראניאמה יוגה והטנטרה יוגה. בנדה – כיווץ ואיסוף

אודיאנה – ריחוף

 

תרגול נכון של הודיאנה באנדה מעלה אצלינו את האנרגיה המינית מאזור המין/אזור האגן והצ׳אקרה הראשונה כלפי מעלה בצורה ישירה.

 

חשוב לעשות אותו על בטן ריקה ועדיף בבוקר כי האפקט המדהים שלו נשאר איתנו כל היום

מכיוון שהתרגיל עובד נורא חזק על צ׳אקרת המניפורה/ אזור הבטן הוא מניע המון אנרגיית אש בתוכנו. אחרי תרגול טוב אנחנו נרגיש נורא חיוניים ומלאי מרץ, מוכנים למשימות היום, מלאים באש ואסרטיביים!

 

אז בואו נעבור להדגמה

 

אנחנו נעמדים עם בטן רפויה שימו לב להרפות את שרירי הבטן לאורך כל התרגיל, ואז נוציא את כל האוויר שאנחנו יכולים מהגוף, אפשר ומומלץ אפילו להשמיע קול של הוצאת אוויר חזקה, אנחנו מרוקנים את הבטן כמה שאפשר, אפילו תוך כדי כיפוף כדי ממש לרוקן את הבטן כמה שאפשר מאוויר.

 

לאחר מכן אנחנו נשען עם הידיים על הרגליים, גב וצוואר ישרים כדי לתת מעבר נקי של האנרגיה במעלה הגב והצוואר, הסנטר כלפי מטה, ואז נדביק את הבטן לגב ככל שנוכל בדגש על שימוש בדיאפרגמה הפנימית החוצצת בתוך הבטן ולא על ידי כיווץ השרירים, אנחנו רוצים לשלוט בדיאפרגמה שחוצצת בין הבטן התחתונה לעליונה ולדחוק את האיברים הפנימיים פנימה ולמעלה, כפועל יוצא מכך אנחנו נשלוט הרבה יותר טוב בשרירי הבטן. אלו שיתמידו ויגיעו לשליטה בתרגיל ובפעולת הדיאפרגמה הפנימית יוכלו אחר כך לשלוט בקלות בתנועה של שרירי הבטן ולבצע תרגיל המשך שנקרא נאולי קרייה מאותה משפחה שגם אחראי בצורה יותר עמוקה לעיסוי האיברים הפנימיים שלנו והזזה של האנרגיה.

 

אנחנו נשאר כמה שיותר זמן בתנוחה הזאת ללא אוויר, עד שלא נוכל יותר..כשנרגיש שאנחנו חייבים לקחת עוד אויר ניקח שוב אוויר ונחזור על הפעולה שוב – הוצאה של כל האוויר והדבקה של הבטן לגב כמה שיותר עמוק וכמה שיותר זמן. תבדקו עם הידיים שלכם אם אתם עושים את המקסימום..

 

אם צריך להסדיר נשימה בין לבין אפשר אבל מומלץ לעשות את התרגיל ברצף, עשר דקות רצוף ביום זה מדהים!

 

שימו לב אלו תחושות עולות, תעצמו עיניים, אל תוותרו לעצמכם, האפקט הכי משמעותי קורה בשניות האחרונות שאנחנו חושבים שאנחנו חייבים לקחת שוב אוויר, תישארו שם עוד רגע קטן..

 

האם אני מרגיש את האנרגיה המינית זזה, איפה היא פוגשת אותי הכי חזק? איפה היא נתקעת?

יש בתרגול הזה המון עומקים ודרכים להכיר את הגוף האנרגתי שלנו לעומק ולרוחב.

 

התרגיל מעולה לעיסוי האיברים הפנימיים שלנו במרכז הגוף, הזרמה של דם ואקטיבציה של מערכת העיקול, הזרמה טובה של אנרגיה ופתיחת חסימות אנרגתיות באזור.

 

לגברים זה תרגיל מאוד משמעותי בכל נושא התמרה של האנרגיה המינית, גברים שרוצים לתרגל שליטה בשפיכה והזזה של האנרגיה מלמטה למעלה ימצאו שזה תרגיל מדהים להתאמן דרכו, כן, אפילו באמצע סקס!

 

לנשים וגברים, כלי נהדר לכיוון הבנה יותר עמוקה של המולטי אורגזמה, מכיוון שהאנרגיה מתפזרת לנו בגוף ונעה לכיוון הצ׳אקרות העליונות וככה הקסם מתחיל לקרות..כשאנרגיה מינית פוגשת את מרכזי האנרגיה שלנו בגוף!

 

נשים במחזור או בהריון אסור לתרגל את זה, יש פה תנועה מאוד עמוקה של האיברים הפנימיים.

 

אז תשדרגו לכם את היום, כל בוקר עשר דק׳ או כמה סיבובים שתצליחו להחזיק..הנעה חזקה של אנרגיית החיים בגוף שלנו ומסאג׳ טוב לאיברים הפנימיים. תראו מה קורה לכם אחרי שבוע של תרגול. בהצלחה.